Alla inlägg den 21 april 2011

Av madelene spegel - 21 april 2011 20:50

Jävlar va mätt man kan vara. Trodde jag inte men tydligen, eller jo jag trodde väll det. Kan inte komma ihåg sist jag var sjukt hungrig.. Eller det måste varit 2007 när jag var i USA med laget...

Hojja vi var inne i House Of Representatives så skulle vi ha lunch om kanske 2 timmar.. Ojoj jag var hungrig då, man blir ju inte mättare av att gå runt eller att tänka att man inte är hungrig men höll fan på att svimma men sen fick vi nå flottiga hamburgare och pommes så då överlevde vi alla:D


Nog om dåliga minnen.. haha

Vi grillade ikv med faster, hennes man å min kusin Pelle. Så nu sitter dom och fikar tårta i vardsrummet å har det mys, ser matchen mellan Sverige - Ryssland. Sist jag kollade så stod det 2-2. Kul att Sverige tog ut sin målvakt och satte in en till spelare när Ryssland hade 2 utvisade, hojja... Ändå gjorde dom inget mål, men sen spräckte dom nollan:D


Nåja, ska väll gå och vara social med dom nu, bye ;D

 

Av madelene spegel - 21 april 2011 19:59

 

Av madelene spegel - 21 april 2011 18:41

Dagens finaste gärning jag gjort är nog att byta ut 11 ljus i vardagsrummet så att vi kan tända dom senare <3!!

Ganska skön kännsla får man ju när man sitter å kollar på tv med lite levande ljus? Haha sure thing..

   

Ganska mysigt ändå. Tulpanerna gissar jag på är där för att det är påsk? Nå sånt..


Ajja idag har jag inte gjort nå spec, Victor drog från mig 04.00 igår, sköönt! Kul att han trodde klockan var 02.00 eller nå men ikke de :)

Så gick jag å la mig sen så vaknade jag typ..12 Imorse..så chillade jag tills jag skulle dra in till stan och gå till helex för att gå någon jävla klarhet på vad fan det är som händer med mitt knä. Är ganska less på att det gör äckel ont hela tiden.

Men hon fick fram vad fan det nu hette nå syndrom har iaf drabbat mitt knä, hon sa inte hur jag hade fått dit det men hon sa vilka likheter jag hade till det syndromet...SOM OM JAG FAN INTE VET SJÄLV REDAN? Hon hade verkligen kunnat bespara både mig och henne tid med att INTE förklara vad det fanns för likeheter...


Ajja nu är min faster, hennes man och min kusin här så vi ska äta middag, hejs!

Av madelene spegel - 21 april 2011 01:20

Just nu är jag med Victor, å vi camar med Ymer, som sitter ute i ödemarken och har ingenting för sig :D

Och Ymer får inte ens en släng puss.. loser:D


Idag hursomhelst fick jag nå hets om att dra in till stan efter jag hade duschat å träffa en mupp. Den Muppen heter Victor så han träffade jag, sen när han skulle och gymma träffade jag 2 små b-rudar som jag hängde med ett tag sen emd bussen dirr hem så kom Victor hem till mig sen å här är han än ;D

 

Ovido - Quiz & Flashcards