Alla inlägg den 18 april 2011

Av madelene spegel - 18 april 2011 18:52

Om ni går in sådär fint på youtube.com som alla säkert vet vad det är, eller alla FÖRHOPPNINGSVIS vet vad det är.. Så söker ni på "Madelenespegel" så kommer SÅKLART min användare upp så jag ska börja langa upp lite filmklipp från träningarna osvvv.!

Satte nyss upp 2 klipp från i lördags av mina voltlängor, inte överdrivet bra men kul å kolla om man inte har nå liv iaf. puss

Av madelene spegel - 18 april 2011 18:29

hejsan hoppsan bloggen.

Det börjar bli min nya hälsning.. till allt och alla.

Orkar egentligen inte göra det här blogginlägget men lovade ju som ändå i det förra inlägget att göra det så ska langa upp bilderna fårn igår kväll då.

Men för att uppdatera er så jaa efter jag kom ut ur duschen när jag var med Isak då så for han ganska snabbt till stan för att umgås med några andra, så jag drog en raggar fix sen drog jag också in till stan och mötte Victor och Ymer. Jag hade glömt min laddare hos Victor så han hade med den när dom for till stan så for jag in snabbt bara och hämtade den :)

Så kom hem för ungefär en halvtimme sen, känns som om jag har hnnit med mycket.. Jag har ätit middag och en  av dom extremt goda muffinsarna som jag bakat! Mätt som fan nu då..


Så nu ska jag snart fara iväg igen och umgås med en annan polare. Förlåt för att min mobil suger å jag vill inte ta kort med den för det är så knasigt när man ska he in bilderna i datorn så det blir aldrig nå random bilder från när jag varit med någon. Så ni får tyvärr bara läsa om vad jag gjort för kul inte se nå bilder för att få exakt rätt uppfattning..


Här kommer bilderna från igår då!

          Där är mina favvis pojkar :* !! haha fyfan vad random ide att dom skulle prova lite av mina kläder... Ymers ide och tvingade rent ut sagt Victor att också prova.. Men Victor passar ju i blått?! :D


Har mer bilder men för Ymers skull ska jag inte lägga upp dom, haha trevlig kväll.

,

Av madelene spegel - 18 april 2011 15:12

Fyfan så underbart väder, utom att det blåser äckligt mkt.

Är just nu med Isak han kom bara förbi en sväng innan han skulle dra till örnäset eller stan eller storhedern eller vart han nu skulle :):):)


Inatt, var jobbig.. Haha sov inte mycket alls. Men Ymer fick massa jävla sömn.. Jag skulle låtit han å Victor sova i samma säng och jag på en madrass på golvet! Vi sov alltså hos Victor alla tre.

Före det så jobbade jag på dagen, på den där i Coop Arena, Pippi på is.

Vi skulle ju måla ansikten men det vart verkligen inte så.. Vi fick istället gå med små korgar och dela ut choklad pengar i folié. Alla barn vart typ as glada, men det bästa av allt så fick vi t-shirtar!!

 

Så målade dom fräknar i ansiktet på oss!

  Lite skev bild men det löser sig alltid!


Nu ska jag hoppa in i duschen, lägger upp lite bilder från igår kväll senare ;);)

Ovido - Quiz & Flashcards