Alla inlägg den 6 april 2011

Av madelene spegel - 6 april 2011 14:15

Det är typ ingen idee att jag bloggar?

Nog för att jag inte har någon annan som länkat min blogg någonstans än Marigona.

Ajja det är inte många som läset, vilket är bra kanske?


Måste nu plugga till mitt idrotts prov som är imorgon så jag kan hänga med Victor sen å se när han gör klart sin tatuering :D

Fast nu fick jag veta att jag inte kan skriva ut det jag ska plugga så måste göra det på internet.....Lär ju inte bli mycket plugga inte.. Ajja


hade en lektion idag, inte så jobbigt men kändes ju inte så värt.

Dessutom var det ingen "vanlig" lektion, vi hade kör.

fattar inte ens att jag lägger upp hennes låt här för hon är verkligen så jävla dålig. Men vi sjunger iaf bland annat den här låten med kören.

Ovido - Quiz & Flashcards