Alla inlägg under juni 2011

Av madelene spegel - 1 juni 2011 23:34

Okej tänkte slänga in 10 sanningar om mig, vet inte om jag kan säga 10 ens.. men får väll "hitta" på någonting


1. Jag är livrädd för spindlar. Spelar ingen roll vilken storlek dom är.

2. Jag tränar för att må bra prykiskt.

3. Jag VET bäst om hur man tränar min egna kropp, ingen sjukgymnast kan hjälpa mig.

4. Jag är inte bra på att vara sur länge.

5. Jag har inte druckit mjölk utan o'boy eller nå på ca 2 år.

6. Jag spelar Call of duty..

7. Jag satsar mer på träning än skolan.

8. Jag är intresserad av bilar.

9. Jag är sjukt kräsen med mat.

10. Jag är räddare för mörkret än vad människor är med en pistol riktad i pannan.

Av madelene spegel - 1 juni 2011 21:19

Haha vill ni veta nå kul?

Efter vi hade tränat idag på Pontus så gick jag, Marigona, Jinet, Louise och Linnea till hälsans för att träna gymnastik å bygga lite där utanför!

Så gick vi förbi dansmagasinet så stod de nå gubbar och tog kort på varandra och en gammal volvo veteran, så la jag bara en fjantig kommentar å sa: Le då grabbar!

Så smekte en av gubbarna bilen och ba; Det här kan jag smeka pga av min ålder!

Så svarade jag ba; Ja det är väll det enda du får smeka också!


haha  så skyndade vi oss iväg så dom inte skulle kidnappa oss typ i sin fina bil.. höhö---


Nåja vi var så jävla duktiga på att bygga idag, gick så jävla bra!! Vi satte lib extension , eller hur man nu stavar de men iaf så var Linnea as duktig:D Haha kul att hon inte ens trodde vi skulle klara det först:(


men de gjorde vi, nu må jag börja packa till på fredag!!:)<3

..

Av madelene spegel - 1 juni 2011 01:18

Man har inte så jävla mycket för sig en tisdagskväll än det här,

  4 liter diskmedel, men hälldes bara en liter först sen for odm å köpte 3 liter till, hojja. Det skummade som fan, de flög i vinden, skit fint var det!


Nåja 2 dagar kvar tills jag drar med laget ner till malmö

Ovido - Quiz & Flashcards