Alla inlägg den 12 maj 2011

Av madelene spegel - 12 maj 2011 22:07

Trevligt att det var rätt äcklig mat idag i matsalen men så kom Pia i min klass med ett chockande besked! Hon på något sätt lyckades klicka in sig igår på min blogg. Haha hade ingen aning om att sånt var random av henne eftersom att jag inte direkt sattit upp någon länk offentligt.

Men sånt kan väll inte vara annat än trevligt.


Hur som helst, sämst dag idag. Hade 2 nationella prov..

Lyssna å läsa var det. Skriva missade jag för någon vecka sen typ, ska göra om det på onsdag men ska se om jag får byta för det blir så jävla stressigt annars om vi ska ha våran talangjakt/show på onsdag också. Måste förfan dit å soundchecka med folket.

Det blir 8 som spelar.. kanske 7?? Det var någon som inte kunde vara med osv. Och vi har ju att välja själv vad vi vill göra å hur vi ska ha det så vi får se. Och nu är det såhär att vi ville ha paus undehållning men det sket sig så jag och Josefin kom på att vi kan spela och sjunga själva!!

Men vi får se om jag ens ska ge mig in på det. Vill ha något slags betyg i Historia så kanske ska kämpa med det lite mer än att lära mig spela å sjunga en låt. Men det löser sig säkert.


Skön vecka. Sen i fredags förra veckan då har jag tränat varje dag.

Torsdag - Gym

Fredag - Gym

Lördag - Voltarenan

Söndag - Cheer

Måndag - Gym

Tisdag - Gym+Cheer

Onsdag - Simma

Torsdag(idag) - Gym

Ja det låter som en toppen vecka!!



Ska fortsätta jobba på så bra med träningen för det märks att mitt knä läker och inte blir sämre! Kanske ska sluta äta massa jävla skit också så kanske jag mår överhuvudtaget bättre fysiskt.

Dock tror jag inte på att man tröstäter osv. Sånt är bara psykiskt och en jävla kaka kan ju inte få en att må bra, eller?!


  Hur som helst så blir det nog toppen bra till onsdag. Vi kommer fan leverera, dom som ska sjunga å spela är sjukt bra allihopa och jag är så jävla nöjd och tacksam för att dom anmält sig och vill vara med. Kul att det är massa folk man känner också, folk man vet som spelar men som man inte hört med deras egna låtar. Hört mest bara deras covers vi får göra på lektioner i skolan. Det är super duper!


Idag kom iaf mitt brev om sommarjobb första perioden för kommunen men det är bara 2 veckor ist för 3 så det är rätt bra betalt, tror sammanlagt det blir 4680 spänn om man jobbar hela tiden då man ska det, så att få 4680 spänn på 2 veckor kan man ju inte klaga på.

Det är samma dansjobb som jag jobbade med förra sommaren, men vill fan inte ha det. Jobba med småbarn det är ju nog med att jag tränar med sånna. Fast dom som jag jobbar med på jobbet är ju lite yngre men ibland märker man ju fan ingen skillnad så det är ändå lika!

Men får se vad jag ska jobba med i sommar.


Hur som helst äre fullt upp i skolan med alla treors slutprojekt, t.ex min kusin spelade en sjukt bra låt på piano som hon och hennes polare hade hittat på! Det var så jävla fresch å nice för att ingen annan gjorde någonting liknande!


Men ids inte skriva något mer  nu, enjoy!

Ovido - Quiz & Flashcards