Alla inlägg den 13 maj 2011

Av madelene spegel - 13 maj 2011 22:03

hejsan hoppsan allla som läser, och er andraaa.

nu äre så att jag och Jocke började se "Arthur 3" men vi slutade kolla efter typ halva för att den var lite barnslig, inge blod eller någon som dog så, men annars gulliga figurer :D

Där har ni ett smakprov!


Hur som helst laddar  vi ner "Just go with it" ist å ska se den:D

Den verkade iaf bra!:D


Hur som helst ska vi chilla på vidare nu:)

 

Av madelene spegel - 13 maj 2011 20:01

Just nu sitter jag i Jockes soffa med min dator. Tog med den för att jag ska sova här och måste ha nå vttig musik att lyssna på imorrn som vanligt när jag tränar! make sense?

Hur som helst ska jag tagga som fan till voltarenan och Bella kommer dit och voltar med mig, sweet som fan ;D

Annars hade det inte varit värt att komma dit typ... Hoppas allt löser sig till tävling iaf..eftersom att Bella går miste om det. Jag hade gärna också missat för det är inte ens värt pengarna men måste man så måste man.


ajjjja rubriken är tillängnad åt dagen i ära. jag hade bara en lektion och det var Historia. Det kanske hade känts mer värt om lektionen var tidigt men den började 13.15 och slutade 14.10 så det var inget jobbigt hade en chill morgon osv.

Börjar vanligtvis 12.00 på fredagar men vi hade ingen engelska å drf bara en lektion så har egentligen bara 2 lektioner på fredagar. Ingenting jag klagar över!

Kom just att jag och Josefin skulle ragga någon lärare som skulle kompa oss på gitarr när vi kör en bra låt. Men glömde bort det och stressade ist till bussen med Ellen, det var värt det ändå! :D


Ajja kanske langar upp en bild senare, nu ids jag inte ta en, ser ut som skit idag men jag klagar inte !

Ovido - Quiz & Flashcards