Alla inlägg den 18 maj 2011

Av madelene spegel - 18 maj 2011 22:50

Tjeeena,,

får äntligen andas ut efter en LÅNG dag. Började klockan 12 med Gehörsprov..Det gick asbra:D

Sen direkt efter det drog jag till "Lillan" för att fixa inför kvällen.

Vi lyckades fylla HELA "Lillan", så sjukt nice!! Men vem fan älskar inte musik?:)

Det slutade med att ett tjejband som heter Life sentence tog hem det! På andra plats kom fina Hanna Lindgren!

Det betyder att Life Sentence fick 7000kr och Hanna fick 3000 kr!

På tredje och fjärde plats kom Karst och Pia i min klass! Dom vann 5 studio timmar med Fredrik från Up Sweden, inte illa!


Så det var en bra dag det här:D

Av madelene spegel - 18 maj 2011 10:01

Fin morgon men grått väder. Det var ju synd!

Men ska spendera mestadels av min dag inomhus ändå så. Blir väll att gå mellan hem å bussen, mellan skolan och Lillan samt varva där till stan emellanåt:)


Sitter nu och fixar mitt hår, duschade nyss så måste föra mig fin för dagen i ära:D

 

Kommer inte vara bra uppdatering alls idag för jag kommer inte komma hem försen sent som jag skrev igår tror jaaaaaaag :)


Men måste kirra klart allt  nu så jag hinner till skolan för provet!:)


C I A O

Ovido - Quiz & Flashcards