Alla inlägg den 23 maj 2011

Av madelene spegel - 23 maj 2011 19:22

Ja hörni, det var ju inge bra..

Det var inte bra att jag sovit bort halva kvällen, det var inte bra att det regnar såhär mycket.. Det är inge bra att jag åt sen middag..

Men ajja regnet slutar väll snart. Förhoppningsvis.

Hade oturen att hoppa av bussen med Jessica på Willy's å sen när vi kom ut därifrån så hade de börjat regna -.- Kanske inte as mycket men ändå regn. Lika tråkigt ändå. Hon hade iaf turen att gått klart milen då :)

Jag har seriöst suttit hemma idag med chips, choklad och cola och skrattat åt alla som gått milen! Så jävla skadeglad finns inte :)


Nåå sen iaf på dagen så for jag ju med Jessica och solade, så jävla skönt så det finns inteeeeee!:D

Vart typ inge brunare? Lika att sola gratis i solen.. :(

Seen kom ja hem efter våran trip till Willy's då så såg jag lite tv så somnade jag i soffan, så vaknade jaga å gick å la mig i sängen å sov.. hehe.

Kände mig inte så social med Oscar för jag inte svarade direkt på hans sms och sen somnade jag igen när han hade svarat på de smset.. hehe.


Ajja ska sova snart igen, tänkte slå igång en film på datorn å koppla bort internet så :)

Av madelene spegel - 23 maj 2011 12:40

Ledig dag, betyder att ja kan göra vad fan som helst. Men det känns speciellt bra att vara ledig idag för att massa människor springer milen på ormberget!!


Så jag satt å kollade MTV snappade upp nå nya låtar som var rätt nice!

Lite sweet är dom ju ändå?:D


Nåja ska in till stan snart, känns som om det är nå jag glömt men allt är fixat, hade en tragedi imorse men berättar mer om det sen..


Ringde nyss å avbokade min tid hos sjukgymnasten igen. Tycker tyvärr det är jobbigt ohc värdelöst att gå dit med mitt knä. Det kanske växer bort eller jag kanske tränar bort det eller de kanske utvecklas till en minisk skada om jag har tur, för då kan man operera bort det iaf..


Men hursomhelst ska jag sola med Jessica idag ;D typ snart såå hej då bloggen, SENARE kanske ja bloggar mer ;D

Ovido - Quiz & Flashcards