Alla inlägg den 14 maj 2011

yey

Av madelene spegel - 14 maj 2011 20:51

hejsan!!

Kom just in efter en trevligt ute stund med Jessica, vi är hos mig nu å chillar!

Vi tog lite fina bilder :d

        Så ser vi ut idag :D


haha ne men träningen på voltarenan gick bra som fan :D

Ställde min stillastående salto själv :D:D:D:D

FETT BRA


Ids inte skriva nu nå mera :) kanske sen

Av madelene spegel - 14 maj 2011 14:03

Väntar som fan på att få träna, är jobbigt som fan å vänta men det måste man ibland..

Får ryck i hela jävla kroppen om jag inte får träna typ..

Men det löser sig, tränade ju inget igår så, dåligt, när jag ändå hade tänkt att göra det..


Just  nu sitter jag kvar i Jockes soffa å fryser medan han är och duschar, skulle faktiskt vara skönt å duscha varmt men kanske inte för jag ska träna då känns det lite onödigt :(


Ska väll passa på att langa in en till bild då :)

  Skönt att jag nu äntligen hittat programmet man använder för att ha kort med camen soms itter fast på datorn ;o

Tog tid men det var det värt!

Av madelene spegel - 14 maj 2011 13:19

Det finns inte många jag ser upp till men en som är yngre än mig är kanske lite svårt att tänka sig va? Men det finns faktiskt en.

Maddie Jane är namnet, många vet säkert vem det är men hon är rätt underskattad för att vara så liten..

Breakeven som The Script gjort egentligen, men hon gör den galet bra också med bara gitarrkomp.

Finna såklart när hon sjunger MASSA andra låtar också, fast gillade inte när hon sjöng "Juste the way you are" eller jo, hon sjunger den ju bra men hon har smink osv.. Hon är ju förfan bara en liten flicka :(

Hursomhelst önskar jag att jag var en sådan talang som hon!:D

Fast alla är ju bra på olika saker :)


Men jag har bara inte kommit på än vad jag är bra på.. ska klura vidare på det :*D

Av madelene spegel - 14 maj 2011 10:52

vaknade upp för lite mindre än en timme sen i Jockes säng, skönt!

Vaknade för en gångs skull innan 11 på en lördag, lyckat :D

Ids inte skriva nå mer nu, sen kanske!


Ovido - Quiz & Flashcards