Alla inlägg den 28 maj 2011

Av madelene spegel - 28 maj 2011 23:54

Lyckan som uppstår när man snackar med en p12 på facebook...

Av madelene spegel - 28 maj 2011 23:34

Den grabben har verkligen sina moments...

Snackade med han i telefonen för någon timme sen så sa jag; Men ska ni komma förbi eller? Jag tänkte sova nu typ..

Så svarade han: Gör så

Då blev jag fundersam och tänkte VAD FAN?! Trodde ju direkt (såklart) att det var ett totalt rubbat ögonblick för att hans hjärna inte presterade så hårt.. Han bara antog vad jag sa -.-

Så svarade han fel, fail.

Sen efter någon minut fick han för sig att han ville veta vad jag verkligen sa... Hojja!


Sen skulle han vara asgullig å säga "Pusshej" i telefonen, och riktar speciellt den här meningen till Marigona som vet hur jag är.

Så svarade jag "Kyss mig i arslet",, så hör jag bara hur han garvar -.-

Skulle kanske sagt "Pusshej" tillbaka eller nå? Njeee!

Man över lever alltid :D

Men ska definitivt skriva mer i bloggen om hans "crazy-moments"! Fun huh? ;)

--

Av madelene spegel - 28 maj 2011 21:39

Ska bara skriva av det här,

fyfan hur man kan vara så jävla falsk, inte ens kunna vara trevlig. Det är ju så sjukt konstigt.

Den personen som försvarade dig, var på din sida stänger du ute helt. det går inte ihop för mig eller någon annan som jag pratat med det om.

Blir så jävla less på alla som är så jävla omogna.

Ovido - Quiz & Flashcards