Alla inlägg den 26 maj 2011

Av madelene spegel - 26 maj 2011 21:53

Jag avslutar kvällen med godis och cola!

Fyfan va värdelöst...KNÄ JAG HAR

Sviker mig alltid, blir så jävla besviken och sur på mig själv. Kan fan inte ens beskriva. På senaste har det gjort konstant ont i säkert 5 dagar. Orkar inge mer. Har dessutom levt utan smärtstillande. Funkar visserligen men är ändå fruktansvärt jobbigt att vara utan. Kanske inte missbruka förfan även om jag "måste"/känner att jag behöver.


Ajja jag var på ett pass idag på gymmet. Var ett tag sen sist jag körde ett pass med instruktör och massa andra svettiga människor.. Så var mitt knä åt helvette så som vi var tvugna att hoppa runt. får se hur det går i helgen. Efter det passet gymmade jag lite också, mage bland annat och armar. Kan ju inte låta musklerna tyna bort!

Förövrigt skrev jag nyss mailet till Cheer Future om att jag ska komma på deras Try Out som är på lördag. Fyfan va smock det är med planer på lördag, får se om jag hinner med allt som jag tänkt mig..

Nåja, ska ta bort sminket osm jag tänkte göra innan jag tränade men hann inte.

Ha en fin kväll allihopa

Av madelene spegel - 26 maj 2011 16:15

Så sjukt kissnödig jag är.. Ska skriva mer.. snart, kissa nu brb.

Kul å veta jag vet..


Okej men idag iag.. Trodde inte att jag skulle hinna med att göra 3 uppgifter i historia men det gjorde jag! Är nöjd :D


Efter skolan gick jag en sväng på stan med Theresa, passade på att köpa ett nagellack för att jag bara hade målat på ena handen av Josefins i skolan ;O

vart ett genomskinligt som ser lite rosa ut. Duger i krig!

där har ni en rätt kass bild! Men köpte det å Åhléns för 30 spänn. Inget stort köp såhär 8 dagar innan jag far med laget till Malmö ;)


Nåväl sen kom jag hem efter det och väntar nu på att jag ska få fara å träna det ska bli kul(tror jag) säger inte vad försen jag vet om det var kul eller fail!


Såå ids inte skriva så mycket mer, langar ist upp en bild på mig!

   Lite mycket bröst kanske men man kan ju faktiskt låta bli att kolla! Har ju som tillskillnad från en viss annan person inte dom upptryckta till hakan och så att man ser mer än halva brösten..... Och att man solat. Fail gumman <3<3<3<3<3<3

Av madelene spegel - 26 maj 2011 06:10

Hej... Vaknade just, tröttast, slår på datorn de första jag gör.. hehe.. Måste äta frukost och fixa mitt extremt fula hår -.-


Kanske skriver nå sen, hejsss

Ovido - Quiz & Flashcards