Alla inlägg den 20 maj 2011

Av madelene spegel - 20 maj 2011 21:44

Sitter just nu och lyssnar på min tillfälliga favvis låt som Self Deception gjort.

 

Nya favoriterna!


Men ändå vad jag börjar tänka på när jag lyssnar på deras andra låtar är en annan bra låt av Skillet som heter Awake and alive.

Den är insane. Den är bra i början, slutet och mitten.

Riktigt grymmmmm den med, började faktiskt lyssna på denf ör mer än ett år sen eller kanske ett år sen eller vafan som helst men är inte less på den än. Insane som jag sa.


Nåå jag såg talang nyss med min syster, hennes polare å mina päron.. Det var en asbra kille med som imiterade Michael Jackson. Inte alla som ska ge sig på det, MJ är en stoooor kille!

Men han gjorde det definitivt bra för att vara 11 år(tror jag).


Nåå ska väll skriva lite mindre den här gången :)

Av madelene spegel - 20 maj 2011 18:41

Det finns fan inge bättre band än Italobrothers, har säkert skrivit om dom förut men kan inte sluta säga hur jävla mycket jag avgudar dom!! Finns verkligen ingen annan musik än deras som passar i alla lägen!! Part, träna, vardag, fördriva tid osv :D

Där har ni äkta musik som datorer kan ge oss <3


hehe


Nååå påtal om regnbågar, Diego i klassen visade mig nå sjukt klipp igår, haha fyfan i helvette va kul jag har åt det ;D Men man måste vara extremt överseénde för att se det så!!

Dessutom kan ni få text på filmklippet om ni klickar på "cc" så ni vet, det är lite mer kul att se exakt vad han säger å när han säger det :D

Se hela eller missa något som är riktigt kul :D


Ajja nu ska jag ta bort datorn här ifrån så någon kan duka, kanske till och med jag dukar :D

Av madelene spegel - 20 maj 2011 17:41

God eftermiddag

Sitter just nu och ser på O.C med datorn framför tv'n.

Det är ett dåligt avsnitt så jag passar på att kasta in ett inlägg!


Idag for jag ju med alla musikare i 2'an på estet och fick först en rundtur på Musikhögskolan och sen lyssna när dom spelade några låtar, dom var så sjukt duktiga!

Sn vidare till Framnäs och då fick vi först lunch, man kan typ säga att det inte riktigt var som skolans luncher.. Vi fick fläskkotletter, potatisgratäng och man kunde ta lasagne om man ville det också. Sen fanns det MASSA sallad å grönsaker så det räckte och blev över, inte nog med det så ingick det efterrätt! Glass och nyponsoppa, åt inget av det men massa andra gjorde säkert det.

Så jävla uppenbart det är med att det inte finns någon som helst näring i våra luncher, man kan ju äta hur mycket osm helst men ändå vara hungrig igen inom max en timme.

Hursomhelst var alla mätta å glada för att sedan kunna ta en rundtur på Framnäs! Det var inte lika nice som Musikhögskolan men det var ändå bra dära! Kanske inte lagt ner lika mycket pengar på det som på Musikhögskolan alltså...

Sen det bästa, ci fick lyssna när även elever därifrån spelade eller dom kallas inte elever där, det är kandidater ;)

Så jag kom fram till att det finns alldeles för lite killar som visar att dom kan sjunga. För från Framnäs var det en kille som sjöng 2 låtar..kommer inte riktigt ihåg vad dom hette men goode bra han var, på olika musikstilar också. Rock å hårdrock typ..? Men iaf så var han jätte bra och resten av dom som spelade instrment var också sjukt bra!:)


Och nu väntar jag på att middagen ska bli klar så jag kna göra någonting av mitt liv!

  Kanske langar upp nå mer inlägg sen!:)

Ovido - Quiz & Flashcards