Alla inlägg den 25 maj 2011

Av madelene spegel - 25 maj 2011 20:38

Haha juste måste  bara flika in att jag må vara trög men vare gäller Awake and alive så är jag trögast. Såg nu försen att texten är asbra, kan iofs låten HELT utantill men inte tänkt på det...

Men så då vet ni, sjukt bra lyrics på den då!:)

Av madelene spegel - 25 maj 2011 20:31

Hej!! Kom nyss hem rfån storhedern med pappa. Hojja vilket ställe! Biltema.. Inte kul. fast väntade i bilen med skön musik istället för att stå och se på när pappa sk aläsa exakt var enda rad som står på någon jävla förpackning innan han köper det, om han köper det..

Nåja vart så sjukt jävla less idag, hahahaså jävla IRRITERANDE.


Ska langa upp en fin bild jag tog just med min fina webcam :):):)

 

Av madelene spegel - 25 maj 2011 16:43

varför hittar jag alla sköna gamla låtar nu.. Det är kanske inte det sämsta men haha... knas...

Nåå nu är jag hemma, skrev 2 prov idag som jag tidigare missat. Engelska nationella gick bra! Oväntat bra för jag hade inte läst det där man skulle läsa..hehe. Och sen gjorde jag teori i GeMu.. Det fick jag bara ett G på.. Men gehörsdelen gick jävligt bra :D


Såå idag å skolan hade vi ÄNTLIGEN ensamble. Det har gått bort så satans många gånger -.-

Men Martina i min grupp valde låt och det blev The Calling - Wherever you will be

Kan inte klaga :) Jag ska sjunga stämma åt Ted som sjunger melodin!:D

Där har  ni den!


Sen efter skolan drog jag med Robin på stan så satte vi oss på Blå Gåsen med cola och hans jävla spel på telefonen för å se hur smaert man är. Jag hade bara 20 sekunder mer än han :D

Sen tog jag bussen hem, ska gå å hjälpa mamma göra käk eller kanske ska göra mitt egna. Vet inte än. Uppdaterar KANSKE senare, börjar bli kass på att blogga men det är mestadels för att jag inte har nå att skriva om än mitt tragiska liv och att jag vill blogga på blogg.se. Men kommer inte in med min Mail har försökt med allt, fått förslag om att göra en ny mail bara för den men fuck it säger jag bara.. Det här får duga ett tag!


CIAO

Ovido - Quiz & Flashcards