Alla inlägg den 17 maj 2011

Av madelene spegel - 17 maj 2011 22:49

Det var på håret att jag glömde handla till imorrn, det vi ska ha backstage för dom som ska spela, hojja.. Men kom ihåg att  fara å handla sen med mamma iaf för att Josse ringde mig. Så vi köpte bland annat 3 påsar chips! Great! Hoppas vi får tag i nå skålar då som vi kan sätta dom i.. Vore bra, Måste få med mig nå tomma kannor som vi kan fylla med vatten så dom får sig nå att dricka =) Fast det borde inte vi gå och fylla på, borde ha nå folk till å gå å fylla vatten, haha jaa det löser sig ;)


Så just nu sitter jag här, kissnödig som jag mestadels är.

Ska se till att få av mig sport bh'n och hoppa i säng, duschen väntar på morgonen för mig, SKÖNT.


Sen idag fick jag pengar av mamma till mat, så sat jag och funderade ett tag. Jag är inte ett dugg sugen på Max-mat.. det var en helt ny känsla för mig typ... Haha alltid har Max funnits där för mig när jag varit hungrig men inte imorrn, jag är då fan itne sugen på nå fetto mat. Men det löser sig nog, hoppas det är många som kommer och kollar, tror det blir fett bra med alla band osv! Det är inte precis dåliga som ska vara med och spela så det är iaf en bra lösning :D


Men nu ska jag kissa, hej då!:D

Av madelene spegel - 17 maj 2011 21:21

Hejsaan


Älskar det här, som kommer nu, det var så länge sen, BRA träning med laget idag. Första gången på en månad som det gick riktigt bra. Anda pyramiden, fantastiskt!!

Allting verkar går att fixa men kan faktiskt hålla med Nicole när hon sa idag till mig att om vi gör sånna här framsteg varje träning så kanske det går bra på RM, eller det där var mina ord val. Hon sa mer att då skulle vi komma på en bättre plats på RM.


Det hoppas jag verkligen!


Nu är jag taggad som fan tills imorrn ;o kan knappt fatta att det äntligen ska bli av, känns som om det var NYSS vi kom på att göra en talangtävling. Som om det var NYSS vi kom på vad det skulle heta!?

Jag är fan lite nervös inför det men det är ganska genom planerat så det ska nog gå bra!:)


Nu ska jag se klart Desperate Housewifes, ciao!

Av madelene spegel - 17 maj 2011 16:26

Pytt-i-panna till frukost, lunch och middag. Ska ha en sån dag någon gång.. Åt alltså nyss pytt-i-panna till middag.

vart trött som fan å mätt som fan så någonting gick ju rätt till. Är förtillfället ensam hemme, läskigt. Vars är alla?!


Ajja ska kolla buss snart å dra mig till stan för träning. Tänkte slänga in ett snabbt inlägg bara med en bild på min arm som Theresa ritade på idag. Kanske låter överdrivet att jag alltid får nå 10 minuters bilder på mina armar men så är det. Vi satt i lilla pianorummet på skolan idag så väntade de på bussen hem å då kom jag hastigt på att hon skulle rita på min arm med en sprit-penna.

Fin som fan vart det ;D

För en gångs skull blev hon as nöjd själv också :D


men ska börja packa väskan nu -.- eller oj det var inte så bråttom men kanske ska göra det iaf så jag har det klart.


Ser fram emot imorgon som fan, ska till skolan 12 och göra gehörs prov sen slutar jag! Eller då ska till Lillan" för soundcheck och sen ska vi soundechecka med alla andra så kommer nog inte blogga nå alls imorrn.  Det blir nog awesome imorrn!:D


Håll tummarna allihopa!

Av madelene spegel - 17 maj 2011 14:53

Nöter nu en "ny" låt med Mohombi och Nicole Scherzinger som heter Coconut tree då.

Den är rätt skön!

Jag vet inte riktigt men jag antar bara att det är RedOne(sveriges stolthet) som producerat låten eftersom att det är han som fått fram Mohombi.


Nåväl gjorde nationella idag, fyfan va piss det gick ska aldrig mer lägga ner tid på sån skit, kanske inte behöver det heller :D


Så loggade jag in på msn nyligen så skrev Max

M: Hur fick det?

Jag: Braa men spillde kaffe -.-

M: På provet alltså?

Jag: Jahaa, nej jag gjorde typ 3 uppgifter sen orkade jag inge mer.


Jag trodde i mitt undermedvetna att han visste att jag nyss hade tömt och fyllt diskmaskinen, hehe.

Men nej han syftade alltså på provet..


Men kan informera alla om att Svampbob kakorna var fantastiskt goda :D


ajja slutade ju egentligen efter provet men stannade ändå till ett tag för att sedan gå till Kulturenshus och se treornas slutprojekt, fyfan va bra en brud sjöng, kan garantera att hon sjöng bättre än orginalet!!

 Lite avis är man ju:)

Nåväl det regnade när vi kom ut från kulturenshus -.-

 

Av madelene spegel - 17 maj 2011 05:48

God morgon som fan:D

Taggar nationella! Ska snart gå och göra frukost ska bara fixa mitt fina hår ;d

Måste nog klippa i håret lite, för det är någon jobbig hårslinga som är ivägen hela tiden å kommer alltid fram helt random;s börjar bli lessss :)

Men iaf... Jag sov 5 timmar inatt, tack alla som höll mig uppe på sms<3<3<3

Men ne jag skojade det var trevligt sällskap medan jag försökte bli trött :)


Och det var ovanligt "många" som kollade min blogg igår, är det kanske för att jag börjar bli bättre på att blogga nu så det är fler som ids kolla?:o Men kan faktiskt inte lova att jag alltid kommer vara såhär bra på att uppdatera, vänta bara tills.. imorrn kanske! Alltig kan vända relativt snabbt :O..öven en natt alltså bara!

Men det hoppas jag att alla redan var beredd på.


Hursomhelst skänker en tanke till Mary Karlsson som blir begraven idag uppe i Kalix. Himlen kan aldrig få för många änglar.

Ovido - Quiz & Flashcards