Alla inlägg den 29 maj 2011

Av madelene spegel - 29 maj 2011 20:22

Tränat 4 timmar cheerleading idag, inte värt. Hade så jävla ont sen igår haha,, nacken är fortfarande död... -.-

  Det står Cheerleader men vet inte hur man vänder camen så det inte blir spegelvänt -.-

Av madelene spegel - 29 maj 2011 12:35

jag älskar min nya mascara, tatueringen kliar, hmm vad nu kan man skriva om, ingenting juste, ne ingenting. hej då

Av madelene spegel - 29 maj 2011 12:17

Ont i nacken, låren och ryggen.. Inte ont-ont men alltså tärningsvärk, känns underbart att för en gångs skull ha tärningsvärk efter cheerleading träning!

Det gick hur bra som helst igår på Try Outen, fick bygga med lilla Alma.. Hojja vilken underbar topp!

Nog finns det många bra som är topp frågan är bara hur mycket dom vill vara topp och utvecklas. Eller om dom ens vill stå när man ska lyfta dom..

Dessutom idag.. är en BRA hår-dag för mig :')

Har 4 timmars träning idag också.. Då förstörs mitt hår :(

Spela roll jag ska iaf dit å jag ska va bäst, men måste stretscha nacken som fan för den dödar mig snart, har så brutalt ont.. Antar att det är träningsvärk för att jag fick ingen smäll igår som skulle kunna ge mig nå smärta. Men det bästa är att jag inte har FETA blåmärken över hela armarna, utan bara nå smått blåaktigt som inte gör så jävla ont som det burkar, så idag kan jag bygga :D

Tror inte jag kör nå gymnastik idag som pressar ut mig eftersom att jag har problem att gå så kanske jag inte ens kommer runt i en flickis..


Nåja. Ska väll fixa mitt underbara hår nu! haha puss.

Ovido - Quiz & Flashcards